ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

چرا ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته واریز نشده است؟ | سازمان برنامه‌وبودجه خلف وعده کرده است

  • کد خبر: ۱۹۶۴۸۲
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
  • ۳
چرا ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته واریز نشده است؟ | سازمان برنامه‌وبودجه خلف وعده کرده است
درحالی که پیش از این وعده‌هایی مبنی بر واریزی ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ارائه شده بود، اما این موضوع تا امروز محقق نشده و آموزش و پرورش علت آن را عدم تخصیص اعتبار می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز واریز پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ با گذشت بیش از ۱۴ ماه از زمان بازنشستگی آن‌ها تا به امروز محقق نشده است.

طی روز‌های اخیر فرهنگیان بازنشسته خواستار پیگیری وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت خود شدند. به گفته آن‌ها در حالی که وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرده ۳۰درصد پاداش آن‌ها پرداخت خواهد شد، اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

پیش از این طبق گفته‌های مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش، قرار بود تا پس از واریز حقوق آبان ماه، ۳۰درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ واریز شود، اما این امر اتفاق نیفتاده است. واریز پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ با گذشت بیش از ۱۴ ماه از زمان بازنشستگی آن‌ها تا به امروز محقق نشده است.

در همین ارتباط علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان برنامه و بودجه به وزارت آموزش و پرورش قول داده بود تا اعتبار لازم برای واریز ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ را تخصیص داده و به خزانه واریز کند.

وی افزود: متأسفانه تا به امروز این اتفاق نیفتاده است و آموزش‌وپرورش در حال پیگیری بسیار برای اختصاص این اعتبار از سوی سازمان برنامه‌وبودجه است و شرمنده معلمانی هستیم که ۱۴ماه پس از بازنشستگی همچنان پاداش خود را دریافت نکرده‌اند.

فرهادی تأکید کرد که باید تمام پاداش پایان خدمت این افراد تا پایان امسال تسویه شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
شرمندگی جناب مشکل راحل نکرده وباید پاسخگوباشد این مشکل عدم صلاحیت وزیر وایشان که وظیفه اواست نشان میدهد وباید برکنار شوند اینگونه افراد اعتتمادرا ازبین برده ونارضایتی را افزایش میدهند درواقع دشمن نظام وملتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
شمارا به هر که می پرستید پاداش بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۱ را واریز کنید .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
چرا چون ثروت ما به جایی خرج میشه معلوم نیست من بازنشسته ۱۴۰۰ بدترین دولت در امور فرهنگیان میدونم دولت روحانی با تحریم سخت این طور بدهی فرهن.یان رو پرداخت نکرد ۳ سال ونیم از قانون من اوردی رتبه میگذره وخبر از اجرا نیست خودتان نه کلاهتان ونه وجدانتان ونه عقلاتان ونه خدایتان رو قاضی کنید این رسمش نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->